2012. február 17., péntek

Autisma az oskolában

                Ahhoz képest, hogy vártam a nagy semmit, mert a szervezés természetesen egyenlő volt a nullával,  (meg hát beraktak délutánra) egész jó kis koncertet hoztunk össze. Örültem neki, hogy voltak emberek többen is, nem tudom: 40-60-an talán. Tényleg nem tudom. Na jó az nem igaz, hogy egyenlő volt a nullával. Volt már rosszabb szervezés, amikor fel se akartak engedni a színpadra. Igazából jó volt a szervezés, csak össze vissza ment a kavarás: megyünk 3-ra, nem 4-re, nem 3. Oké mégis 4. Skizo vélemény. Legalább most vártak minket és segítettek pakolni. Kifizették a benzinpénzt, szóval teljesen korrekt volt a meghívó. Mi meg játszottunk egy jót. 14 szám fért bele a programba, mert ugye szűkös időhöz vagyunk kötve mindig. Nekem nagyon gyorsan elment ez a 14 szám, főleg hogy több belőle 1-2 perces csupán. Meg hát hozzá vagyunk szokva a többórás próbákhoz, meg a 30 számos koncertekhez. Már amikor. :) Ismerős arcok is voltak persze, örültem neki.



Egy szó mint száz: rövid, de ütős kis koncertet adtunk, mindenki boldogságos. Most megyek palackokba fejtem az előző bejegyzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése